Nový koncept tzv. ghost restaurace umístěna do mobilního kontejneru, která pouze produkuje jídla pro rozvoz
Poslední dekáda je charakteristická růstem online segmentu na úkor tradičním nákupním bulvárů a kamenných prodejen. Prodej elektroniky, hraček a zájezdu se již odehrává většinové v digitálním světě. Potraviny, oblečení či drogerie budou brzy následovat. Dalším adeptem se pomalu, ale jistě, stává restaurační byznys. Stále rostoucí ceny premiových realit vytěsnují v Praze nižší a střední segment restauraci. Náš koncept ghost restaurace – tedy systém virtuálních restauraccí s jednou fyzickou kuchyni, ale širokou paletou národních kuchyní (od mexické po tradiční českou) je odpovědi na negativní faktory, které velmi ovlivňují profitabilitu tradičních kamených restaurací (vysoké nájmy, nedostatek zaměstnancu, vysoké udržbové náklady)
využívat infrastruktury předních hráčů v oblasti doručování jídel v Praze
Náš koncept pracuje s mobilním kuchyni, která bude umístěna do některého z pražských brownfieldů a bue těžit s relativně dobré lokace a nízkého nájmu. Tato provozovna pak bude využívat infrastruktury předních hráčů v oblasti doručování jídel v Praze. Vedle zavedeného dámejidlo, to bude Wolt a UberEATS. Zvýšena konkurence a touha získat velký tržní podíl, bude bezesporu tlačit na marže dovozců a vylepšovat hospoářský výsledek naší společnosti. Dle propočtů by EATWELL měla generovat zisk během tří let od otevření.
ŠIMON BARCZI
Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.