WILD.kombucha

WILD.Kombucha je raw, probiotický nápoj, který vyrábíme divokou fermentací.

Věříme, že nealkoholické nápoje mohou být lepší: chutnější, zdravější, s menším dopadem na planetu. Pokud by více lidí vyměnilo sladké, nezdravé nápoje za lahodnou, živou, lokálně vyráběnou kombuchu, budou se mít lépe jak lidé tak planeta.
Máme skvělou řadu výrobků, které jsou na českém trhu jedinečné - vyrobené pouze z těch nejlepších čajů a bylinek, bez sladkých dochucovadel, vyráběné raw metodou a plné probiotik tak, aby se k vám dostalo jen to nejlepší.
Máme silný tým (Karolína pracovala ve fine diningové restauraci a se svou vytříbenou chutí se věnuje vývoji kombuchy, James pracuje přes deset let v marketingu v FMCG společnosti a má zkušenosti s řízením společnosti) a značku, která má potenciál stát se lídrem na trhu v subkategorii, kterou (podle vývoje evropského trhu) čeká v přístích 5 letech velký růst.
Věříme, že součástí podnikání musí být změna k lepšímu. Chceme minimalizovat náš dopad na životní prostředí a podpořit místní komunitu a projekty se stejným smýšlením.
Live WILD.

O projektu

Naším cílem je nastartovat revoluci na trhu nealkoholických nápojů v ČR pomocí naší lokálně vyráběné, lahodné, nízkokalorické, probiotické kombuchy. Vidíme dnešní trh s nealkoholickými nápoji jako volbu mezi sladkými nezdravými nápoji, “vitamínovými vodami”, které jsou plné falešných slibů, a zdravými nápoji s nudnou a nezajímavou chutí.
Naší WILD.kombuchu uvedeme na pražský trh skrze model přímého prodeje, kdy si spotřebitelé budou moci vybrat alespoň 8 lahví s lahodnými příchutěmi a poté zvolit frekvenci doručení - každý týden, či např. každé 2,3 4 nebo 8 týdnů. Kombuchu zdarma doručíme přímo ke dveřím. Předplatné se automaticky obnovuje a zákazník ho může skrze webovou stránku kdykoliv upravit nebo zrušit. Ze startu nabídneme 4-6 příchutí a poté budeme nabídku měnit a doplňovat i např. o příchutě inspirované sezónností.
Tento prodejní kanál nám umožní vybudovat osobní vztah se spotřebiteli, získat ihned zpětnou vazbu, testovat nové receptury a oslovit a získat si přízeň současných pražských spotřebitelů kombuchy. Jakmile vybudujeme stabilní základnu zákazníků (cca 300 pravidelně objednávajících) a budeme mít jasno v preferenci příchutí, rozšíříme distribuci do pražských kaváren a bister.
Chceme minimalizovat náš dopad na planetu. S touto myšlenkou pracujeme už ve výrobě. Suroviny jako cukr a čaj nakoupíme v zálohovaných obalech. Díky vodním filtrům se obejdeme bez PET lahví. Čaj z výroby věnujeme lokálním zahradnickým projektům, které použité lístky použijí jako hnojivo. Chceme inspirovat k uvědomělé spotřebě i naše zákazníky. Za každou vrácenou láhev připíšeme kredity na další nákup. Láhve poté vrátíme do oběhu. Naše obaly jsou vyrobeny z recyklovaného materiálu a jsou vhodné k recyklaci.

Autor projektu

Karolína Krnáčová

Hlavní cíle

  • Chceme přispět k růstu českého trh s kombuchou a zvýšit její popularitu tak, aby se stala běžnou součástí pitného režimu náš všech
  • Být vedoucí značkou kombuchy na českém trhu
  • Vybudovat značku, jejíž cílem je nejen ziskovost, ale také snížení dopadu na životní prostředí a podpora komunit

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.