V dnešním světě plném inovací a technologií je možné si na pár kliknutí objednat jídlo, které přijede během pár minut, nebo poslat zásilku, která je k vyzvednutí kdykoliv.
I přes to ale stále existují oblasti, ve kterých většina zákazníků i podnikatelů funguje stejným způsobem jako před 30 lety. Takovou oblastí je i svět beauty salonů.
Zákazníci se většinou stále musejí objednávat telefonicky v otevírací době salonů. Zároveň neexistuje možnost, jak by si mohli porovnat více nabídek na jednom místě a podle stejných parametrů.
Velká část začínajících salonů zase musí vynakládat vysoké částky na tvorbu webu a na propagaci, aby uspěly ve velké konkurenci. Pokud na to nemají dostatek prostředků, uchylují se nakonec k používání papírového diáře. Tráví tak administrativou zbytečně mnoho času, který by mohly věnovat růstu jejich podnikání.
Návyky lidí a vnímání pohodlí se ale mění. Mladí lidé neradi telefonují cizím lidem a chtějí mít možnost své záležitosti řešit kdykoliv a online.
Connecting beauty
O projektu
Aplikace Salona zjednodušuje a zpříjemňuje proces výběru a objednávání beauty služeb zákazníkům a zároveň pomáhá podnikatelům zefektivnit jejich provoz.
Zákazníci mohou snadno porovnávat nabídky salonů, pohodlně se objednávat kdykoliv a kdekoliv bez nutnosti telefonického kontaktu a platit za služby online. V rámci svého uživatelského profilu mohou zákazníci psát recenze, ukládat oblíbené salony a využívat další funkce pro personalizovaný zážitek z využívání služeb salonů.
Pro provozovatele salonů je Salona cenově dostupný nástroj pro oslovení nových zákazníků a správu objednávek. Přes profil salonu v aplikaci si zákazníci mohou zarezervovat konkrétní službu u vybraného profesionála. Salon může přes aplikaci také spravovat svůj tým, využívat funkce kalendáře a sdílet fotografie práce profesionálů. V budoucnu budou mít salony možnost přes Salonu spravovat skladové zásoby používaných produktů. Jakmile budou existovat exekutivní AI nástroje, bude aplikace pomáhat salonům s řízením celého jejich byznysu.
Trh beauty služeb stále roste, a to jak v počtu osob, které v tomto odvětví pracují a které služby využívají, tak i v celkové hodnotě poskytnutých služeb. Stále více lidí navíc používá mobilní aplikace. Salona bude těžit z růstu počtu uživatelů i objednávek, které zákazníci zrealizují přes aplikaci.
Salona má tříčlenný tým, který dohromady pokrývá všechny oblasti důležité pro růst projektu. Aby ale Salona rostla a mohla začít generovat zisk, potřebuje oslovit větší množství uživatelů, na základě jejichž zpětné vazby se bude aplikace zlepšovat.