Projekt geolokační hry nové generace GEOFUN byl spuštěn v srpnu roku 2013 a od té doby se úspěšně rozvíjí na území České republiky. Naším cílem je hru celosvětově rozšířit.
Výletní hry s mobilem.
O projektu
GEOFUN je marketingová aktivita na principu advergamingu, která podporuje návštěvnost území, které zákazník zastupuje (město / region / areál apod.). Spojuje v sobě 3 dnes populární záležitosti: využití chytrého telefonu, zábavu a cestování, což jej předurčuje k masovému rozšíření.
Hra vychází z populárního geocachingu, nicméně do hry přináší mnohem více dynamiky a poznávání zábavnější formou. Princip hry spočívá ve využití chytrých telefonů, které disponují rozsáhlými technickými možnostmi, především umožňující lokalizaci. Kouzlo GEOFUNu tkví právě v tom, že hráč neví, jaké úkoly ho čekají, dokud nedorazí na určené místo začátku geosrandy. Předem pouze zjistí stručný popisu hry (geosrandy) a faktory náročnosti, které jsou čtyři – fyzický, mentální, trapnosti a zábavy. Samotné hry pak spočívají ve sdělování zajímavostí či přehrávání videí z míst, kde se hráč nachází a v plnění různých úkolů, které sděluje virtuální průvodce, který má vždy určitou spojitost s daným místem (místní osobnost apod.). Úkoly jsou pak velmi rozličné – hledání pokladů, přezpívání operních árií, chození po stopách filmů (s přehráváním scén z míst, kde se záběry točily), rébusy, sportovní výkony apod. K tomu průvodce v aplikaci zobrazuje historické fotografie pořízené v místech, kde se hráč nachází, vypráví vtipy či různými jinými způsoby baví hráče.
GEOFUN je 100% virtuální, jeho hraní tedy nelze jakkoliv narušit, a tedy i 100% ekologický. Prostě hra, co svět neviděl …
GEOFUNu se otvírají i další oblasti možného využití – jako např. e-learningová či golfová aplikace.