Stěžejní sortiment představují tzv. „Lighting elements“, které momentálně činí šest skleněných světelných interiérových doplňků, jež lze rozdělit do tří pomyslných skupin, lišících se designovým provedením, náročností výroby, mírou osvětlení a cenou (viz. přiložený katalog).
MORE THAN GLASS
O projektu
- 90 % výroby zajišťujeme dodavatelsko-odběratelskými vztahy, které nám vzhledem ke kapitálové náročnosti umožňují vysokou míru flexibility
- výrobu lze rozdělit do tří základní fází: hutní výroba suroviny; zušlechťovací práce (broušení, pískování, leptání, barevné povrchové úpravy apod.); elektroinstalace
- v dlouhodobém horizontu uvažujeme o začlenění některých strategických výrobních procesů pod přímou kontrolu firmy. Jedná se především o možnost zaměstnat vlastní umělecké brusiče a plně vlastní elektroinstalaci.
Cílovou skupinu tvoří především náročná a finančně silná klientela, ať už z oblasti B2C jako jsou soukromé projekty rezidencí nebo B2B, kde se jedná především o dodávky do developerských projektů (luxusní hotely, restaurace, lázně apod.) Pro obě dvě skupiny zákazníků je stěžejní kontakt s designéry a architekty, kteří pro své projekty využívají designové showroomy. Právě showroomy a galerie pro nás nyní představují důležitý mezičlánek jakožto potenciálních distribučních cest a kontaktních míst, kde můžeme oslovit nejen koncové zákazníky, ale především zmíněné architekty a designéry. Naše výrobky představují pro koncového zákazníka tradičně vyrobený produkt předními českými skláři v originálním designovém řešení obohacený o inovativní a nejmodernější technologie osvětlení. Zastáváme názor, že krása spočívá v detailu a proto hlavní přínos pro koncového zákazníka v případě B2C je výsledný interiér jehož součástí je něco nového, inovativního a přesto tradičního. Obdobnou hodnotu lze nalézt i u B2B klientely, která prostřednictvím naší kolekce „Lighting elements“ získá něco, co na trhu dosud není a může se tím významně lišit od konkurence.