Květinářství Mia

Vraťme krásu přírody do Vašich domácností a srdcí, a to za rozumnou cenu, které si bude moci dovolit každý.

Našim cílem je opět navrátit krásu přírody do Vašich domácností a srdcí, a to za rozumnou cenu. Chceme bojovat s předraženou nabídkou řezaných květin a umožnit i starším lidem si pořídit něco krásného za pár korun. Například krásnou malou růži již od 39 korun, nebo dlouhou od 59 korun.

Mia bude malé útulné květinářství v Praze, které nabídne vždy čerstvé a překrásné řezané i hrnkové květiny, nádherné a estetické vazby pro každou příležitost – pracovní schůzku, rande, narozeniny, svatbu, ale i pro smutnou příležitost, jako je například pohřeb. Nabízet budeme i přáníčka, drobné dekorativní předměty pro Vaši domácnost a radost, něco sladkého pro Vaši polovičku a děti (drobné čokolády a bonboniéry) a praktické zboží pro Vaše kytičky, záhonky a zahrady (hnojiva, zeminu, pesticidy atp.).
Krásné květiny nemusí být jen luxusní zboží.

O projektu

Celá myšlenka Květinářství Mia je založena na boji s předraženou nabídkou řezaných květin v Praze. Marže u konkurence se pohybuje průměrně kolem 300%, místy dokonce až 600%, což má za následek, že se postupně květinová vazba stává luxnusním zbožím. Podle interního průzkumu jsou navíc velmi častými zákazníci rodiny s dětmi a lidé v důchodovém věku, kteří často z květinářství odchází s prázdnou, nebo s nejlevnější květinou.

Květinářství je v současné době v přípravné fázy. Květinářství má nasmlouvané dodavatele a připravuje prostory v Praze v zatím nejmenovaném obchodním centru, kde květinářství úplně schází. Přesná lokalita bude zveřejněna brzy, ale bude se jednat o Prahu 11. Právě lokalita v obchodním centru umožní květinářství nabízet květiny za nižší ceny než u konkurence, z pravidla pouze s marží kolem 100%. Přijatelná cena obchodních prostor, absence konkurence v nejbližším okolí a velmi vysoký pohyb lidí díky lokalitě vyváží nižší marží počtem prodejů.

Mia se samozřejmě nebude fixovat pouze na jedno obchodní centrum a bude nabízet rozvoz květin po celé Praze, pomocí dodavatelských služeb Bolt, Wolt a i vlastního rozvozu. Jeden z budoucích cílů je i rozšíření do dalších částí republiky. EShop a další IT systémy jsou taktéž v procesu přípravy.

Příprava květinářství je v současné době financována vlastními zdroji zakladatelky Anety Šmídové, společně s nejen finančními příspěvky jejího partnera a částečně z příspěvků veřejnosti, přes crowdunfingovou sbírku na platformě Donio.

Hlavní cíle

  • Prodej řezených a hrnkových květin, dekorací a doplňkového zboží
  • Květinové vazby
  • Nízké ceny a vysoká kvalita
  • Cenová dostupnost pro nižší a střední třídu

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.