Leafo

Motivační a seberozvojová aplikace pro děti a dospívající

Tato aplikace do mobilních telefonů dokáže hravou formou děti a dospívající navést na lepší cestu sebe sama. Leafo se stane kamarádem uživatelů - dětí / dospívajících a bude vzorem pro ně samotné. Nakonec uživatelé aplikace mohou dojít k uvědomění, že Leafo je odrazem jich samotných a člověk se stane sám sobě nejlepším přítelem - nalezne sebelásku a pomocí aplikace posune své hranice a dokáže si tak rozšířit své obzory.

"Pomoz mi, abych to dokázal sám"

O projektu

Naše aplikace nese název podle stejnojmenné postavy, která Vás provádí aplikací. Je Vaším guru a zároveň kamarádem, který Vás vhodně motivuje, dokáže poradit a pomáhá Vám posouvat Vaše vlastní hranice. Její uživatelé mohou nabýt většího sebevědomí, uvědomit si svou vlastní hodnotu, ale hlavně najít sebelásku. Hlavním gró aplikace je "Strom štěstí", který Vám pravidelným zaléváním plodí jablka, ukrývající v sobě úkoly či výzvy a příběhy zaměřené na seberozvoj. Všechny úkoly jsou konzultovány se školními psychology a terapeuty tak, aby byly efektivní a dokázaly rozvíjet osobnost.
Aplikace má kromě této i jiné funkce. Jablíčka, která jsou otevřená, se zaznamenávají do "Kalendáře", do kterého je možné zapisovat poznámky (domácí úkoly, události, narozeniny, atd.) a její uživatelé se tak učí orientaci v čase a zodpovědnosti. Pro lepší den Vám posílá Leafo každodenně motivaci v podobě krátkého textu - citátu, motta nebo jen věty, která zkrátka potěší. K Leafovi si můžete přijít i pro "Radu", kterou můžete využít kdykoli během dne. A pokud se nebudete cítit zrovna nejlíp a popadne Vás "Depka", i s tím si Leafo umí poradit. Připomene Vám, kdo vlastně jste, vyzdvihne Vaše přednosti a rozesměje Vás díky krátkému videu, které si v samém začátku do aplikace nahrajete právě pro tuto situaci. V neposlední řadě je zde graf zaznamenávající Vaši náladu. Každý den zhodnotíte Vaši náladu, která se do grafu propíše a Vy tak můžete zalít "Strom štěstí", protože konvička, kterou se strom zalévá, se naplní. V aplikaci bude možnost poznávání dalších přátel na podobných úrovních.

Autor projektu

BASICGAME

Hlavní cíle

  • Navést děti a dospívající hravou formou na cestu seberozvoje
  • Minimalizovat stavy duševní nepohody a zlepšit tak psychickou kondici dětí a dospívajících
  • Zlepšení komunikace mezi dětmi a dospělými - zlepšení sociálního zázemí
  • Tvořit komunitu a sdílet své výsledky s ostatními uživateli

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.