Mamio je aplikace pro mámy, která 1) propojuje mámy na základě jejich lokace, zájmů a věku dítěteů 2) vytváří prostor pro jejich vzájemnou podporu a 3) poskytuje mámám mapu s aktivitami a místy pro děti, aby mohly získávat tipy od ostatních mám. Mamio chce mámám nabídnout bezpečnou a moderní podporu do jejich mobilu a tím skrze technologie usnadnit mateřství.
Aplikace Mamio chce být první středoevropskou aplikací pro mámy. Jedná se o dlouhodobou příležitost, kterou zatím v tomto regionu nikdo neuchopil, byť na západě podobné aplikace mají velký úspěch.
Aplikace vyjde v tomto listopadu. Aplikaci Mamio vytváří tým 4 spoluzakladatelů, kteří mají zkušenosti z vedení jiných úspěšných středoevropských startupů, management konzultingu, více než 9 let zkušeností z vývoje aplikací a přináší do Mamia expertízu z míst jako jsou Oxford a Yale.
Spojujeme mámy.
O projektu
Aplikace Mamio bude mít v první fází 4 hlavní funkcionality:
1) Seznamovací platformu, kde se mámy mohou seznámit s jinými mámamy podle věku dítěte a jejich lokace podobně jako na moderních seznamkách. Pro zajištění bezpečnosti budou mít do aplikace vstup zatím pouze ženy. Aplikace zatím není pro táty, protože nám testování ukázalo, že mámy se tak cítí bezpečněji a že tátové osamělostí netrpí vzhledem k tomu, že na rodičovské v Česku zůstává pouze 2 % mužů.
2) Mapu s aktivitami a místy pro děti, kam vložíme naši databázi míst a kterou budou moci mámy samy doplňovat místa a hodnotit je.
3) Newsfeed, kde se budou moci vzájemně podporovat. Newsfeed stavíme ze začátku na principu “otázky dne,” kdy se všech mám budeme denně ptát na otázky jako např. “Co ti pomohlo nejvíce s hojením po porodu”, “Jakou knížku bys doporučila jiným mámám” či “Jak si dělíte péči o dítě se svým partnerem.” Mámy budou moci odpovídat i anonymně a odpovědi pomůžou maminkám skrze vzájemnou inspiraci i pocit, že v tom nejsou sami.
4) Chat mezi mámami.
V dalších fázích je zde prostor pro další funkcionality, jako např. systém pro bookování aktivit pro děti, poradenství od expertů…
Hlavním monetizačním kanálem aplikace bude B2B model, kde zpoplatníme podniky za to, že je budeme promovat a přilákáme jim nové zákaznice. Aplikace je v první fázi bezplatná, v dalších fázích je zde možnost tzv. freemium - přikupování služeb v rámci aplikace, jako např. připlacení za odpověď od experta apod.