Pro úspěch je dnes naprosto zásadní být vidět ve vyhledávačích (SEO) a aby náklady na WEB a Vaši prezentaci nebyly vyhozené peníze (PPC).
Nejen zajímavá služba nebo produkt, ale jeho vyhledání a vysoká online dostupnost dnes rozhoduje o úspěchu. Optimalizace obsahu i pro vyhledávače a propojení se systémem online reklamy je zásadní.
SEO a PPC optimalizace je naprosto zásadní pro efektivní realizaci online nabídky produktu nebo služby. Jejich vzájemná kombinace dokáže uspořit velký objem finančních prostředků a tedy dynamicky zvýšit vaše obchodní výsledky.
Produkt nebo služba musí být dnes jednoznačně pro zákazníka dostupná na internetu. Dostupná, znamená nejen kvalitní WEB prezentaci, ale co nejjednodušeji dohledatelná ve vyhledávačích typu Seznam nebo Google a další. Proto je naprosto zásadní pracovat s obsahem WEB stránek a nabídky tak, aby byly stránky nejen hezké a srozumitelné pro zákazníka, ale také, aby obsahovaly ten správný rozsah informací pro vyhledávače. Této problematice se komplexně věnuje SEO - Search Engine Optimalisation.
Pokud chcete svoji službu nabídnout široké veřejnosti, zřejmě se nevyhnete aktivní reklamní kampani u některého vyhledávače. Typicky to bude systém Sklik (Seznam) nebo Ads (Google). Problematika vhodného řešení online reklamních kampaní je široká a při vhodném nastavení může být i značně efektivní. Správné nastavení hledaných frází na které vaše reklama zareaguje, informace, které potenciálnímu klientovi sdělujete a v jakém rozsahu, to vše má zásadní vliv na úspěšnost takové kampaně.
Kombinace obou těchto přístupů - SEO a PPC optimalizace - umožní maximální efektivitu vynaloženého úsilí i finančních prostředků.